روز قدس روز استقامت، ایستادگی و پایداری حق بر علیه باطل است.

روز قدس روز استقامت، ایستادگی و پایداری حق بر علیه باطل است.

بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت یوم‌الله قدس:

روز قدس روز اعلام مقاومت و پایداری در برابر مظالم آمریکاست

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت یوم‌الله قدس بیانیه‌‌ای را صادر و از عموم ملت شریف ایران برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: روز قدس روز اعلام مقاومت و پایداری در برابر مظالم آمریکاست
 

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت یوم‌الله قدس بیانیه‌‌ای را صادر و از عموم ملت شریف ایران برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روزی است که امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی مبتکر آن بوده‌اند تا مبداء پیدایش نهضت‌های ضد صهیونیستی در سراسر دنیای اسلام باشد. روز قدس روز بیداری اسلامی علیه نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است. دنیای اسلام در یوم‌الله قدس یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

در بخشی از بیانیه جامعه اسلامی اصناف و بازار تصریح شده است: روز قدس روز اعلام مقاومت و پایداری در برابر مظالم آمریکا در جهان اسلام است. روز تمییز حق از باطل و صف آرایی جبهه مقاومت در برابر جبهه سازش است.

در این بیانیه می‌خوانیم: امام خمینی(ره) در روز قدس پرچمی را به اهتزاز درآوردند تا در برابر پرچم تسلیم در برابر امپریالیسم و صهیونیسم در دنیای اسلامی خودنمایی کند.

جامعه اسلامی اصناف و بازار در این بیانیه آورده است که جامعه اسلامی اصناف و بازار معتقد است فریادهای ما در یوم‌الله قدس باید پشت ابرقدرت‌ها و دشمنان اسلام را بلرزاند، امروز دنیای اسلام با پدیده تکفیری‌ها و سلفی‌ها روبروست، پدیده‌ای که پشت صحنه آنها را صهیونیست‌ها اداره می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: متأسفانه آل‌سعود با صهیونیسم هم قسم شده‌اند تا دنیای اسلام را پاره پاره کنند، تروریست‌های تکفیری یک جنگ نیابتی را از سوی صهیونیست‌ها به برخی کشورهای اسلامی تحمیل کرده‌اند. ملت‌های مسلمان می‌دانند آل سعود در همپیمانی با اسرائیل از پشت به جهان اسلام خنجر می‌زند. زخم‌های این خنجر در عراق، سوریه، بحرین، لبنان و یمن هر روز عمیق‌تر می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: آل‌سعود هر روز با بمب‌های اهدایی اسرائیل، یمن را شخم می‌زند، کودکان و زنان و پیران و ... قربانیان این تجاوز هستند. جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ضمن محکوم کردن این تجاوزات،‌ اعلام می‌کند روز جمعه همپای ملت ایران به خیابان‌ها می‌آییم و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات صهیونیست‌ها سرزمین اشغالی و جهان اسلام را محکوم می‌کنیم.





:: برچسب‌ها: روز قدس،روز پایداری،قدس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: